Mengapa E-stockist2u?

Selamat datang ke ruangan blog E-stockist2u yang menawarkan perkhidmatan jualan langsung secara ‘online’ kepada pelanggan yang mempunyai masa terhad untuk membeli-belah di pusat jualan yang berhampiran. E-stockist2u memberi kemudahan secara profesional kepada para pelanggan dari seluruh pelusuk dunia untuk memiliki produk idaman tanpa menghadapi sebarang masalah kekangan jarak dan masa. Dengan mengamalkan konsep perniagaan tanpa sempadan, pelanggan tidak perlu lagi bersusah-payah mencari produk yang dihajati kerana E-stockist2u kini telah berada di hujung jari ANDA. E-stockist2u komited untuk memberi keselesaan kepada pelanggan untuk memiliki mana-mana produk yang di tawarkan dengan harga yang amat berpatutan. ANDA hanya perlu mengikuti 'Terma & Syarat' yang ditetapkan untuk menjamin ketibaan produk dengan cepat dan selamat.

Body Therapy Products

Fuel Saver Product

Testimonials

Sunday, June 7, 2009

Ginseng Bird's Nest

Ginseng Bird’s Nest is the combination of genuine and quality guaranteed bird’s nest and ginseng. By using the advanced technology and traditional formulation to benefits you in keeping young, enhances skin completion, and strengthen the immune system. No preservatives and colouring added. This is to assure the customers of their right choice on the quality products.
Direction of use:

Take 1 bottle (150ml) per day. You can split into few times a day for consumption. After opening, it can be kept in the refrigerator. Storage: Store in a cool dry place. Keep out of reach of children. 150ml x 6 bottles

No comments:

Post a Comment